Často kladené otázky
Koľko stojí E-shop stránka ?
Pri stanovovaní celkovej ceny E-shop stránky vychádzame vždy od množstva odpracovaních hodín, čiže od Vašich požiadaviek a náročnosti projektu.
Výhodou našich E-shop stránok je možnosť postupného vylepšovania.
Ak nemáte dostatok peňazí, vieme sa dohodnúť individuálne, na rozdelení celkovej ceny na časti.
Neváhajte nás kontaktovať telefonicky na 0910 372 333
Čo si mám pripraviť ?
Predtým ako sa pustíme do práce potrebujeme od Vás vedieť:.
- Design – ako ma vyzerať grafika, je vhodné popozerať konkurenčné E-shop stránky top špičku tvoria americké
- viac príkladov tu kliknite a na stránke vpravo na preview
- Podklady – texty, obrázky, ktoré budú spracované
- XML alebo lokálne xml odkial budeme nahadzovať produkty na E-shop
- texty – Všeobecné obchodné podmienky, FAQ
Za čo platím ?
Aby ste mali lepšiu predstavu, zhrnieme Vám zhruba popis činností:
- kúpa domény, hosting, prepojenie
- inštalácia WordPress
- vytvorenie potrebných emailov, ftp účtov
- nahodenie thémy a jej konfigurácia
- vytvorenie menu a submenu
- základná SEO optimalizácia
- vytvorenie gmail a prepojenie s Google Analytics a Webmaster Tools
- vytvorenie kontaktného formulára
- konfigurácia potrebných pluginov. Napr. Eshop www.auto-dielna.sk má 38 aktívnych pluginov pričom každý musí byť do detailu nakonfigurovaný!
- 1x hlavná importácia 1000ciek produktov z XML súboru
- úprava cien, SEO pre každý produkt…
- kontrola a testovanie za účelom dosiahnutia najlepšej rýchlosti stránky
- responzibilita pre mobily, tablety, pc, TV, závisí od Thémy
- každý E-shop je možné rozšíriť o pluginy – ktoré vykonávajú konkrétnu funkciu, napr. inteligentné vyhľadávanie, zabudnutá objednávka, koleso štastia, notifikácia cez prehliadač a mnoho mnoho ďalšieho..
- vždy nám platíte za prácu, hosting, doména, théma, platené pluginy platíte Vy, resp. vieme ich nakúpiť mi vo Vašom mene
Čo by ste mali vedieť ?
E-shop stránka je rozhranie, ktoré plní viacero funkcií automaticky počas celého roka.
Pre podnikateľa dokáže plne nahradiť reálnu prácu ľudí. Uvedieme príklad – kedysi sa museli ceny aktualizovať ručne, pri 1000 produktoch by ste ich nezaktualizovali ani za 2 mesiace.
Prirodzený traffic z internetu – hlavne Googlu sa dosiahne vďaka kvalitnej SEO, avšak netreba zabúdať na celkový online – offline Marketing. Po úspešnom štarte je dôležité peniaze investovať = google reklama, heureka, youtube, spätné linky..
Podnikateľ musí dopredu vedieť, kto a akú funkciu vo firme bude zastávať, kto bude vydávať tovar prepravcovi, kto povedie účtovníctvo, kto sa bude starať o stránku, reklamu, reklamácie atď. atď.
Spravidla začinajúci E-shop potrebuje minimálne 2-3 ľudí, ktorí budú robiť viac funkcií naraz.
Pre micro E-shopy napr. predaj kávy, čajov, doplnkov výživy postačí 1 osoba.